Sayfalar

14 Haziran 2013 Cuma

İki Darbe Arasında

Merhaba,


bir arkadaşım yazdığı makalede tavsiye etmişti bu kitabı. Bu kadar geç okuduğum için üzüldüm. Bir nefeste okudum diyebilirim. İskender Pala'nın birkaç kitabını daha okudum onları da beğenmiştim ama bu kitabını bir başka buldum. Genel olarak anı, biyografi okumayı severim.
Her başarının arkasından "benim de payım var", diyen ve  her başarısızlığın ardından da "ben demiştim" diyen kişilerden hiçbir zaman haz etmemişimdir. Mümkün olduğunda mesafeli ve uzak durmaya özen göstermişimdir böyle dört dörtlük insanlardan !!!
Yazar yaşadıklarını anlatıyor. Sonra ise değişen koşullarla etrafından toz olup giden dostlarını!! Ve dönüp bir de kendini eleştiriyor. İnsanların hakkımda olumsuz düşünmelerine sebep olabilecek ben neler yaptım diye. Ben hep iyi niyetliydim insanlar kötü niyetli dememiş, kendine de dönüp sormuş...Neden?
Beyine, üretime değil de kılık kıyafete, namaza niyaza, şorta, askılı tişörte takılıp kalan benim sevgili ülkemin gerçekleri insanı üzüyor.
Beğenerek okuduğum bir kitap. Sizin de severek okuyacağınıza inanıyorum.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder