Sayfalar

22 Temmuz 2013 Pazartesi

The Secret

Merhaba,


The Secret: Müthiş bir hevesle aldım bu kitabı. Tek bir eleştiri dahi yoktu, mutlaka mutlaka okumalısın diyordu herkes, ben de aldım.. Ve okudum.

Okuduktan sonra kendi kendime obsesif-kompulsif bozukluk tanısı koydum. Evet bu kitap beni hasta etti. Takıntılarımın etkisini azaltmak için kitap üstüne kitap okudum. Zaman her şeye çare,  tekrar eski Aynur oldum.
Çok şey mi bekledim kitaptan bilemiyorum ama tam anlamıyla hatırlamasam da kitapta yer alan olumsuz düşünmeyin aksi halde o olumsuz düşünceniz zamanla etrafınızı sarar ve olur şeklinde bir algılamaydı yanılmıyorsam. Bu bende ters terpti ve olumsuz düşünmek istemez iken (Şu an bendeki etkisini unuttum ama benim veya sevdiklerimin başına kötü bişey gelecekmiş endişesi yaşamıştım galiba) o olumsuz olan her neyse hiç aklımdan çıkmaz oldu. 

Ama bilirsiniz hayatta hiçbir şey dört dörtlük değildir, dikenin yanıbaşındaki gonca misali. Bu kitap bana güzel bir alışkanlık edindirdi;
   - her sabah sağlıcakla gözlerimi açtığımda "Allahım güzel bir güne yeniden kavuşturdun, Sana şükürler olsun" diye uyanmayı alışkanlık haline getirdim.

Sevgiyle kalın... Gülümse..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder