Sayfalar

9 Temmuz 2013 Salı

Bomba

Merhaba,

başlığı görünce Türkiye ve Ortadoğu'nun gündemiyle alakalı bişeyler yazdığımı düşündünüz değil mi? (Dünyanın gündemi yazmam daha doğru olurdu aslında çünkü dünyanın eli bu coğrafyadan çekilmediği sürece, insanlar aç gözlerini doyurmadığı sürece değişen bişey olmayacak)  Ama öyle değil. Bu adı ben koydum. Keşke tüm bombalar da böyle olsa.
Yayınlayıp yayınlamama konusunda tereddüt ettim çünkü bunu kışın yapıyorum. Sizlerde yazın farklı meyvelerle yapabileceğiniz bir kokteyl fikri oluşturabilir düşüncesiyle yayınlamaya karar verdim.
Sevgili anneler çocuklarınız için harika bir kokteyl.
Kışın immün sisteminizi desteklemek için iyi bir fikir. Bu kadar reklam yeter şimdi tarife geçeyim.

Malzemeler:

O an elinizde hangisi varsa bunları karıştırıp yapabileceğiniz bir karışım. Resimde gördüğünüzü şu şekilde hazırlamıştım.
5-6 koyu renk kayısı
8-9 hurma
4-5 kuru incir
2 orta boy elma

Yıkayın ve hepsini rondodan geçirin. Güzel bir tatlı oluveriyor. Tek sakıncası uzun süre tokluk hissi veriyor.
Bu karışım özellikle bazı meyveleri yemek istemeyen çocuklara iyi bir kamufle hilesi olabilir. Afiyet olsun




 sevgiyle kalın.. Gülümse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder