Sayfalar

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Sizce normal mi?

Merhaba,

Cahiliye döneminde de Araplar arasında iç savaş eksik olmazmış ve sadece haram aylarda savaş yapılmaz bu aylarda panayırlar kurulur, çeşitli aktiviteler yapılırmış (ayrıntıları için internette bol veri var).
Ramazan ayındayız, bu ay haram ayları kapsamıyor ama 11 ayın sultanı, bizim için bu kadar önemli olan bir ayda Müslümanların savaşını anlamıyorum, anlayamıyorum, belki de anlayabileceğim bir durum söz konusu olmadığı için anlamak istemiyorum.  Hem ibadette doruğa çıkıyoruz hem de kan döküyoruz bu iki tezat aynı anda yaşanır mı? Birinden biri sahte yapılıyor diye düşünüyorum?
Şimdi Müslümanlar cahiliye döneminden daha cahil mi yoksa?
Sizce normal mi?
Biz MÜSLÜMANLAR yıllardır haram aylarda da ramazanda da kana doymuyoruz.
Kendi kardeşimizin kanına doymuyoruz.
Sizi düşündürmüyor mu?
Gerçek Müslümanlık nedir?
Müslümanım diyen kaç kişi Kuran’ı yaşıyor, yaşamak için gayret sarf ediyor. Kuran’da kardeşe cihat var mıdır?
İnsana değer kriteriniz nedir? Müslüman olması mı, saçının açık ya da kapalı olması vs. vs.  Ne…..?
Müslüman dünyası karmakarışık,
Ben de öyle….
Sevgiyle kalın…  Gülümse…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder