Sayfalar

2 Temmuz 2013 Salı

Haziran köyde 1

Merhaba,

kısa süreliğine izne ayrıldım, etrafı görebilecek durumda iken çektiklerimi ekledim. Ben severim doğayı, börtü böceği. Siz de seviyorsanız iyi seyirler. Ayrıca annemin yeni diktiği biber, patlıcan, domates, ......  nasip olursa ileriki aylarda son haliyle sizlere tekrar aktaracağım.

 Maşallah deyin, 3 tanecik civciv ve tedirgin bir anne.



 Salatalık çiçekleri.
 Maydanoz ve kıvırcık tohumu.


 Kara lahana, pancar ne derseniz hepsi de doğru.



 Evimizin önünde komşunun fındıkları ve fındık bahçesi.


 Yollardayım...

 Evden, mutfaktan bir bakış. Arkadaki dağın gölgesi yansımış bu enstantaneyi kaçırmak istemedim, siz de görün istedim.

Yollarda...
 Yeşil çay yapmak için filiz topladım.
 Canım anacığım, böğürtlen toplamıştı, bir nefeste bitirdim.


 Naneler gördüğünüz gibi çok güzeller.
Bunlar büyüyüp mısır olacaklar.

 Yine yollardayım. Hava biraz kapalı gibiydi ve önümdeki dumanı çöken sis zannederek  deklanşöre bastım. Meğer bizim ilçe çöplerini dereye !!!! döküyormuş da o çöpler yanıyormuş??? Malesef değil ilçemizin ilimizin dahi çözülmeyen bir çöp sorunu var.
 Biz taflan diyoruz ama karamiş, karayemiş de diyen yöreler var.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder