Sayfalar

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Sufi'nin Hayat Rehberi

Merhaba,


Hz. Musa Allah’a yalvardı,
-      Allahım bana sürekli seni zikredebileceğim bir yol öğret
-      La ilahe illallah (senden başka ilah yok) de, diye buyurdu  Allah cc
-      Allahım bunu tüm kulların söylüyor, dedi Hz. Musa
-      La ilahe illallah de, dedi Allah cc tekrar
-      Evet, gerçekten senden başka ilah yok.  Ancak ben sadece bana özel bir dua veya ibadet şekli vermenizi diliyorum, dedi Hz. Musa.
-      Ey Musa! Göğün yedi katı ile yerin yedi katını bir araya getirip terazinin kefesine koysan, diğer kefeye “la ilahe illallah” ı koysan, la ilahe illallah ağır basacaktır, der Allah cc.

Bunu okuduğumda çok etkilenmiştim.
Kapitalist dünyanın çarkına bazen yüreğiniz dayanmaz olur, herşey üstünüze gelir, nefes dahi alamazsınız gibi olur, dünya dar gelir ya…

Sakin, sessiz, huzurlu bir el ararsınız tutmak için, işte o zaman bu kitabın elinden siz tutun derim.  Bitirince kitabın da sizin elinizden sımsıkı tuttuğunu hatta  yüreğinizi dinlendirdiğini hissedeceksiniz.

Ayrı ayrı bölümlerden oluşmuş, sıkılmadan okuyabileceğiniz ve huzur bulabileceğiniz harika bir kitap. Seveceğinizi umuyorum.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder