Sayfalar

27 Mayıs 2013 Pazartesi

İçinizdeki Öküze Oha Deyin

Merhaba,

Bir kitap okuyordum ama öyle ağır geldi ki.. yarım da bırakmak istemedim. Ara verip beni dinlendirecek bir şeyler ararken  bu kitap gözüme ilişti. Fotoğrafı beğendim, köyüm aklıma geldi. Nasıl bişeymiş diye aldım ve iyi ki de almışım,  hem eğlendiren hem düşündüren  tasavvuf kategorisinde bir kitap.
Hep başarıya, kazanmaya, rekabete, hırsa, paraya odaklı günümüz insanı ile bi güzel dalga geçmiş. Öyle inceden inceye değil. Açık açık, dobra dobra.  
Sevdim bu kitabı. Kimse güçlüye dokunmaya cesaret edemez ya Bülent Akyürek değil dokunmak, gözünün içine baka baka yazmış.
Tabana kuvvet hayatı hep koşarak yaşayanlara, hele bir durakla, soluklan düşün…   diyen bir kitap. Hem gülecek hem düşüneceksiniz.
Kitabı okurken etrafımdaki insanları da yaftalamıştım. Tıpkı onu anlatıyor, bunu anlatıyor, şunu anlatıyor, aaaaaaa beni anlatıyor gibi… gibi.
Ayrıca yazarın hayatı da beni etkilemişti. Yanılmıyorsam talihsiz bir hastalık sonucu tekerlekli sandalyeye mahkum oluyor ama öyle köşesine çekilmiyor. Yazmaya devam ediyor. İyi ki de yazıyor.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder