Sayfalar

13 Ocak 2014 Pazartesi

Gripsiniz veya değilsiniz, önemli değil bol bol limona devam.

Merhaba,
Yine geç kaldım. Uzmanlar der ki limonu sadece suyu değil kabuk ve posası ile birlikte tüketin. Ben nasıl yapıyorum size de hatırlatayım. Daha önce de http://aynurunaynasi.blogspot.com/2013/08/limonu-bol-bol-tuketelim.html sizlerle paylaşmıştım. Ama o zeytinyağı ile yaptığım bugünkü ise suda.
Öncelikle limonu güzelce yıkayın (sirkeli su veya exsirde bekletin) daha sonra aşağıda gördüğünüz gibi rondodan geçirin. Limon çok sulu olmadığı için (veya benim rondo nazlı) biraz kalın oluyor, yaklaşık 1/2 veya 1 çay bardağı su ekleyin ve tekrar iyice ezilene dek rondodan geçirin ve günlük su kabınızın içine karıştırın. Günde 2 tane tüketmeye çalışın. Limon suyuna göre lezzeti daha keskin olduğu için az az karıştırarak damak lezzetinize göre miktarını ayarlayın.


 Limonun çekirdeklerini çıkarmayın, onlar da bi güzel parçalanıyor.


Ve hazır, şifalar olsun.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder