Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Nasıl bir partnersiniz?

Hafta sonu bir kanalın konuğu ilişkiler üzerine bir  danışmandı.
İlişkilerle ilgili ilginç tespitleri vardı, paylaşmak istedim.
Duyduklarım  kelimesi kelimesine asla aklımda kalmaz, anladığım kalır. O nedenle anladığım gibi aktaracağım.

Teğet ilişki:  Her iki partner de ayrı bir elma ve  bağımsız bir durum söz konusu. Bu bağımsızlık size "ben ne istersem yaparım"ın doğru olduğunu düşündürmesin. Taraflar  birbirlerine yapışık vaziyette vıcık vıcık değiller. Dozunda eş, dost, arkadaşlarla da ayrıca takılıyor, tekrar yazıyorum tabi ki dozunda ve sorumluluklarını bilerek. Vay nerdeydin nağmesi yok, sen benimsin ben senin, birbirimize göbek bağıyla bağlıyız durumu yok.  Benim durum bu. İnsan sıkılır sıkı fıkı bir durumdan, hatta sıkılmak ne kelime boğulur.

Diğer bir ilişki türü de
Yapışık ilişki: Tahminimce Türk milleti olarak büyük çoğunluğumuz bunu yaşıyoruz. İlişki başladı mı hayat sadece "sen ve ben" den ibaret, başka bişey yok. Bir elmanın iki yarısıyız muhabbeti. "Her zaman" hafta sonu birlikte, iş çıkışı birlikte, hep birlikte" yani. Sadece işte ayrıyız gibi bir durum söz konusu. Tabi ki hayatı kısıtladığı için;  çabuk yıpranan, öyle olması gerektiği için öylesine devam eden mutsuz durum. Belki de mutludurlar  bilemiyorum. Burada ağaç kovuğundan çıkma hali var,  benden önce ve benden sonra gibi bir kader çizgisi başlıyor galiba. Yazarken bile beni gerdiği için parmakların gayri ihtiyari yüreğimdekini yazıverdi. Yüzdeye vurunca özellikle hatun kişiler böyle bir ilişkiye yatkınmış. 

Sevgiyle kalın... Gülümse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder