Sayfalar

1 Temmuz 2014 Salı

GAP gezi notları 5 Gaziantep

Slm,

Uzuun uzuuun yazmak isterdim sizlere gezip gördüğüm güzellikleri ama malesef.....
Gaziantep harika bir il. Her yerinden tarih fışkırıyor (gittiğimiz mekanlar hep öyleydi), insanları sıcak ve ilgili. Kendimi rüyada gibi hissettim.
Zeugma muhteşem, ilk defa bu kadar hevesle bir müze gezdim. Zaman yetmedi tabi...
imkanınız varsa kesinlikle çocuklarınızı da alıp götürün, mükemmel bir müze. Adeta tarihi yaşıyorsunuz gezerken. Ben sizlerle sadece birkaç resim paylaşıyorum. Mozaikleri araştırmak için henüz zamanım olmadı, isimlerini paylaşıyorum merak ettiklerinizi araştırabilirsiniz veya resimden okunabiliyorsa okuyun diye.
Daha önce de yazdığım gibi dünyanın en büyük "açık hava müzesi Türkiye" olmalı.



Bronz Ares (Mars) heykeli.














 Hemen müzenin çıkışı ipekyolu güzergahı. Kervanları görüyorsunuz.


                                        

 Tarihi PTT binası.



 Yemeni olmazsa olmazdı.


 Şahmaran..




 Bakırcılar çarşısı..

Üzgünüm baklavayı çekmemişim. 
Sevgiyle kalın..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder