Sayfalar

21 Şubat 2014 Cuma

Vicdanım yine bana başkaldırıyor. Müslüman kimdir?

           
       İsyanını bastıracak her türlü yolu denedim,  tüm yasakları uyguladım ama yine yine susmuyor minicik fırsatta  baş kaldırıyor ve bir çırpıda söyleyeceklerini döküveriyor. Kim Müslüman? diyor. Vicdanlı olmanın, etik değerin, saygın olmanın kriterlerini sorup duruyor son zamanlarda sürekli. Dün akşam beni hiç rahat bırakmadı, 
    " Onların  yüzü utancından kıpkırmızı, başları önlerine eğik, mahcup.  Yaptıkları veya sorumlu tutuldukları şeyler yenilir yutulur gibi değil. Vicdanlarına yenik düştüler." dedikten sonra bi dolu boş boş şeyler söyleyip durdu, mesela;  
-        700 euroluk tatil masrafını arkadaşına ödettiği ortaya çıkan Almanya cumhurbaşkanı utanıp  istifa etmiş.
-       İsviçre’de banka hesabı olduğu ortaya çıkan Fransa maliye bakanı,  içinde bulunduğum ahlaki çöküntü nedeniyle özür diliyorum deyip, milletvekilliğinden  istifa etmiş.
-       İtalya’da  Silvio’nun hırsızlıkları ortaya çıktı, buna rağmen istifa etmedi, milyonlarca İtalyan sokaklara dökülüp,  istifa ettirene kadar protesto eylemi yapmışlar,
-       İngiltere’de  özel otomobilini kullanırken hız yaptığı için radara yakalanan Enerji Bakanı, ehliyetine el konmasın diye, direksiyonda ben yoktum, eşim kullanıyordu demiş  bu yalan beyanı ortaya çıkınca bakanlıktan istifa etmiş.
-       İspanya Kralı’nın damadını yolsuzluktan sanık yapıp, malvarlığına el koymuşlar, kralın kızı, prenses ifade vermiş.
-       Atina’da bir öğrenci polis kurşunu ile öldürülmüş, önce içişleri bakanı ardından hükümet istifa etmiş. Üstelik içişleri bakanı giderken vatandaşını öldüren bir hükümetle çalışamam gibi bişeyler söylemiş. 
-       Lüksemburg’da siyasilerin telefonlarının dinlendiği ortaya çıkmış, Lüksemburg başbakanı  istifa etmiş. 
-       Japonya adalet bakanı, hakkında geçmiş dönemlerde suç örgütleri ile bağlantısı olduğu iddiası ile yapılan suçlamalar sonrasında görevinden istifa etmiş.    
-       Ekonomi Bakanı  rüşvet aldığı yönündeki iddialar nedeniyle istifa etmiş.

   Vicdanım bana saldırıyor, sen  nasıl Müslümansın diye inancımı sorguluyor? sen beni ne çabuk unuttun diyor? Zulme sessiz kalan zulme ortak olur unuttun mu diyor?  İnsanlığın değil paranın iktidarı olanların milletin diye başlayan  küfürlerini hatırlatıyor bana.
     beni kurtarın bu "VİCDANIM" dan.
 
   
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder