Sayfalar

24 Şubat 2014 Pazartesi

Patasana - Ahmet ÜMİT


                Çooook değerli bir arkadaşım önermişti, birkaç gün sonra bir de baktım ki hediye etti. Bir arkadaştan, dosttan gelebilecek en güzel hediyenin kitap olduğunu hatırladım tekrar, tsk.  İlk sayfalarda acaba sıkılır mıyım? Diye beni düşündürmedi değil.  Öyle hemencecik bi şeye adapte olamam. Yavaş yavaş, sindire sindire severim. Bir de baktım ki “şimdi ne olacak, şimdi ne olacak” merakı ile elimden düşmedi, yine gecenin 2:30 una kadar elimden düşmedi.  İlk defa Ahmet Ümit okudum ve beğendim.  Sıkılmıyorsunuz kitabı okurken kah 2700 yıl öncesine gidiyor Patasana’nın tabletlerinde kayboluyorsunuz, kah kazı yerine çıkıyor arkeolog oluyorsunuz.

 Yazar sonucu hiç beklemediğim bir şekilde sonuçlandırmış,  kavramakta zorlandım diyebilirim ama bu şekilde sonlandırarak da en iyisini yapmış (özellikle bu şekilde sonlandırdığını düşündüm). Okuyunca siz de bu kanaate varacaksınız.

 
Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder