Sayfalar

6 Şubat 2014 Perşembe

Hikayem paramparça- Emrah Serbes



Her ay 1 kitap okuyup sizlerle paylaşmak 2014 planım çerçevesinde. Ancak okuduğum her kitabı paylaşmalı mıyım/yoksa bu ay okuduğumu beğenmedim deyip paylaşmamalı mıyım tam karar veremedim. Bunu biraz da zaman belirleyecek şu an paylaşmaya karar verdim.

İncecik ve kısa sürede okuyabileceğiniz bir kitap, Erken Kaybedenler’in lezzetine doyamadım ve bir Emrah Serbes daha  okuyayım, biraz neşeleneyim, hüzünleneyim, adamakıllı bi depresyona gireyim sonra çıkayım,  karmakarışık denizlere dalayım dedim ama olmadı belki benden kaynaklandı ama bir önceki kitabın lezzetini bulamadım.  Altını çizdiğim satırlar kitaptan beğendiğim bazı cümleler. 

-          Düşleri gerçek sanmaya başlarsan onlarda kusur da bulmaya başlarsın

-          Tutarlılığı şahsiyetsizliğin kamufle aracı haline getirmemek lazım.

-          Edebiyat tarihi şahane şeyler yazmış berbat adamlarla doludur.

-          Yanlış yolda yürümek doğru yolda beklemekten iyidir.

-          Arada birbirimizi kaybettiğimiz iyi oldu. Bir şeyin kıymetini bilmenin en klasik yolu onu kaybetmektir.

-          …. Sen kendine ne yaptın böyle? Diyor…..Suçun cezasından kaçabilirsin, ama vicdanın azabından kaçamazsın…

-          Çok sonra öğrendim Alaska’da tanker kazasında kirlenen kuşların görüntüsünün Körfez Savaşı’nda kullanıldığını…

-          Hikayeleri güzelleştikçe  insanlar mutsuz olurlar

-    ...............................

ddahası var ama hepsini yazmayayım, yazara haksızlık olur...

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder