Sayfalar

25 Nisan 2013 Perşembe

Balkonum

Merhaba,

balkonumdan enstantaneler sunacağım sizlere. Kardeşim bu yazımı okuyunca "bacım bırak bu boş işleri" diyecek, bıyık altından da bir gülümseyecek benim cinlerimi tepeme çıkarmak için, bakalım ben içten içe la havle vela.... çekebilecek sabrı gösterebilecek miyim? Balkon resimlerine bakınca büyük bir alan olduğunu düşünmeyin. Topu topu brüt 85 metrekare (m yi yazdım da, kareyi nasıl konduracağımı bulamadım, wordle de uğraşmayayım şimdi)  Balkonum küçücük, metrekaresini unuttum. Ama boş bulduğum alana bi saksı koydum. Bu fotoğraflar yaklaşık 2 ay önce çekildi. Yeni halini bi ara blogumun hayranı olup takip edenler için eklerim. Siz de börtü böcek işlerini seviyorsanız, küçük alanlarınızı bu şekilde değerlendirebilirsiniz. İnanın hafta sonları onları izlemek müthiş bir keyif.... Şimdi size iyi seyirler.

Bi resim çekeceğiz, azıcık özenli olalım. Ne işi var köşede yaprak salamura poşetinin, sarımsağın.  Demi.... ben böyleyim galiba, olduğu gibi...

Tabloyu çok sevdiğim bir arkadaşım yıllllaaaaaaar önce hediye etmişti. Buraya çok yakıştı. Maydanozlarım da acayip güzel büyüdüler.  Kendimi Heidi diyarındaymışım gibi hissettim birden :)


Çileklerim, biraz daha büyüsünler yayınlayacağım. Memleketten getirmiştim, 1 köktü şimdi 5 kök oldular. Maşallah demeyi unutmayın.



Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder