Sayfalar

18 Mayıs 2016 Çarşamba

Türkiyemin kahrolası tablosu


Yazsam mı yazmasam mı?

Akşam tablomu yazayım.

Haberler açık, masamı hazırlıyorum,

Bugün bilmem kaç şehit verdik+ şu kadar vatandaş öldü + dün ölenlerin cenazesinden feryatlar, figanlar, yetim kalan çocukların görüntüleri,
                                    ben yemeğimi yiyorum.
Bugün bilmem kaç şehit verdik+ şu kadar vatandaş öldü + dün ölenlerin cenazesinden feryatlar, figanlar, yetim kalan çocukların görüntüleri
                                    ben suyumu içiyorum.
Bugün bilmem kaç şehit verdik +şu kadar vatandaş öldü + dün ölenlerin cenazesinden feryatlar, figanlar, yetim kalan   çocukların görüntüleri,
                                   ben çayımı içiyorum.
Bugün bilmem kaç şehit verdik +şu kadar vatandaş öldü + dün ölenlerin cenazesinden feryatlar, figanlar, yetim kalan çocukların görüntüleri,
                                   ben meyvemi yiyorum.
Bugün bilmem kaç şehit verdik +şu kadar vatandaş öldü + dün ölenlerin cenazesinden feryatlar, figanlar, yetim kalan çocukların görüntüleri,
                                  ben çerezlerimi atıştırıyorum.
Bugün bilmem kaç şehit verdik +şu kadar vatandaş öldü + dün ölenlerin cenazesinden feryatlar, figanlar, yetim kalan çocukların görüntüleri,
                                 ben  akşam  bilmem nerede düzenlenen  akşam yemeğine gidiyorum (hatta konuk sanatçı var).
Bugün bilmem kaç şehit verdik + şu kadar vatandaş öldü + dün verilen şehitlerin cenazesinden feryatlar, figanlar, yetim kalan çocukların görüntüleri,
                                 ben izliyorum...Tabi kızıyorum, söyleniyorum, hatta bazen küfür de ediyorum.

Siz farklı şey mi yaptığınızı düşünüyorsunuz? Cevabınız evetse büyük yanılgı içindesiniz.
Hepiniz, hepimiz bunu yapıyoruz.
Onun için ölüyorlar, onun için ölüyoruz.
Birileri çıkıp başkalarının şehitleri üzerinden siyaset yapıyor, utanmadan, arlanmadan yapıyor.

Birileri ölümle / patlamayla yaşamaya  alışın gibi bişeyler yazmıştı. Bir de baktık ki alışmışız.

Sevgiyle yaşayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder