Sayfalar

18 Mayıs 2016 Çarşamba

Fırında patates kızartması

Slm,

Patates kızartması dediğimiz anda aklımıza yağda kızartma gelir. Fırında denememiş iseniz öneririm. Güzel mi güzel, leziz mi leziz, sizi yağda kızartma gibi yormayan, uğraştırmayan, sıçramayan hafiiiif bir kızartma.
Patates ile baharatı da harmanlayabilirsiniz ancak birkaç kez denedim, sanki baharatlar yanıyor, pek iştahlı yemediğimi fark ettim. Sade denedim gayet güzel oldu. Çocuklarınız için ideal.

Malzemeler:

Patates,
Tuz,
Sıvıyağ

Tüm malzemeleri geniş bir kapta iyice karıştırın. Fırın kabına pişirme kağıdını  yerleştirin ve yağlayın. patatesleri tepsiye alın. Benim harcım fazla değildi  fırın kabına tek sıra olacak şekilde dizdim.  200 derecelik fırında altın sarısı olunca çıkarın, fazla pişirmeyin kuru olur.
 Afiyet olsun


Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder