Sayfalar

13 Eylül 2024 Cuma

Erik Köy Hatırası

 Slm,

küçüktüm bu eriklerden evimizin önünde vardı,  adını da cinsini de bilmiyorum. Resimdekiler olgun ve sulanmış. Bizimkinin güneş gören tarafı  pembemsi olur muydu hatırlamadım. Bir de yeşil ve kütür kütür hali var kiii maalesef satın aldığım bu erikte yoktu, hepsi olgun ve yumuşak  idi. Bu halini pek sevdiğim söylenemez, anacığım severdi olgun erikleri,  ben yeşil, sulu, sert olanını severdim. Zamanla evin önündeki ağaç kurudu ve öldü. Uzuuun yıllardır hiçbir yerde görmemiş, denk gelmemiştim, bunu görünce hemen aldım. Erik şekil olarak aynısı  olsa da katiyen o lezzet yoktu, yavan, tatsız, tuzsuz bişeydi. Aklımda kalsın diye (belki bir gün bir yerde denk gelirsem alıp dikme niyetiyle) ve hem de eski günleri resimde de olsa yad etmek için paylaşıyorum.




Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder