Sayfalar

1 Şubat 2019 Cuma

Çiğdem'e... :))



Yazmak istiyorum ama çok zor geldi… Kaç gündür aklımda, erteleyip durdum. Ben erteledikçe ayrılık vakti de ertelenecek gibi çocukça bir hisse mi kapıldım bilemedim.

Nasıl anlatabilirim Çiğdem’i diye düşündüm.
Zordur güzel başlıklı kriterlere sahip biriyle karşılaşmak... 
ben buldum çok güzel bir insan tanıdım, sevmemek mümkün mü?
Mevlana demiş ya “ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol” işte tam öyle... 
En insan, dosdoğru insan, en dost, dosdoğru dost, en güzel yüreklerden birisin,  benim için çok değerlisin.
Başka nasıl anlatabilirim seni ve yüreğimi bilemedim. 
Bilirsin beni işte.. sonra birçok şey gelecek aklıma şunu neden yazmadım bunu nasıl unuttum  diye....
Üzgünüm ama mutluyum da senin adına, en değerlilerine daha fazla zaman ayıracaksın ne mutlu size.

İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş,
Anlatabildikleriyle dost,
Ağlayabildikleriyle kardeş olur demiş Anton Çehov. 
Arkadaşım, kardeşim ve dostum.. Yolun açık olsun......

Haaa bir de yoğurdun kaymağını  unutmadım  ;)


 Bu resim ....



Senden sonra ben.......... :))))
                                      

Yolun açık olsun... Ne mutlu seninle çalışacak olanlara......Sevgiyle kal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder